نحوه تبدیل فایلهای Word به Pdf
 
کوله پشتی
قوطی عطاری
22 آذر 1391برچسب:, :: 16:33 ::  نويسنده : میرقیصری

شاید برایتان پیش آمده باشد که نمونه سئوال تایپ شده در Word را در کامپیوتر دیگری باز کرده باشید ولی صفحه بندی و قلمها و تنظیمات همه به هم خورد باشد.

1)     ویژگی فایلهای Pdf در این است که در همه کامپیوتر ها متن و تصویر را به همان شکل نشان می دهد  و در کامپیوترهای مختلف به هم نمی ریزد.

2)     برای خواندن فایلهای Pdf به یک برنامه جانبی مانند Adobe Acrobat Reader یا برنامه Pdf Reader و برنامه های مشابه آن نیاز  است.

3)    برای تبدیل فایلهای Word به  PDF باید یکی از برنامه های Word to pdf یا Pdf Creator یا برنامه های مشابه این بر روی ویندوز نصب گردد. ضمن اینکه کارکرد هر یک با دیگری متفاوت باشد.

پس از نصب برنامه Pdf Crator برای تبدیل فایل Word به Pdf فایل مورد نظر را بازکنید. با زدن کلیدهای ترکیبی Ctrl+P پنجره چاپ را بازکنید. از قسمت Pritner name گزینه Win2pdf را انتخاب کنید و کلید Print را بزنید. در پنجره جدید که باز می شود فایل خود را با نام انگلیسی Save کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کوله پشتی و آدرس mirgheisary.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 81998
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1